Menu strony

Trafiona dieta na rozbudowę wzrost masy

Poprawnie ułożona dieta na masę to dopełnienie treningu na masę. Dzięki niej dużo prędzej pojawią się efekty naszych treningów. Poddając organizm wysiłkowi fizycznemu powiększa się jego zapotrzebowanie na kalorie. To, ile będziemy musieli dostarczyć dodatkowych kalorii jest sprawą indywidualną oraz zależną od intensywności treningów, naszych osobistych uwarunkowań.

szczegółowe informacje
Dieta na siłownię musi dostarczać organizmowi zbilansowane posiłki zawierające stosowne proporcje węglowodanów, białek, tłuszczy oraz mikroelementów. Liczba potraw spożywanych w przeciągu dnia musi wahać się pomiędzy 5 a 6 w stałych porcjach.

Spodobał Ci się nasz opis? Zatem czytaj to klinika stomatologiczna gdańsk, na co masz chęć na następnej witrynie, którą z radością dla Ciebie opracowaliśmy.



Pamiętajmy, iż nasz organizm w głównej mierze składa się z wody, toteż musimy wypijać minimum 3 litry wody niegazowanej, a w gorące dnie nawet 5 . O ile nie jesteś w stanie dostarczyć organizmowi wystarczających dawek węglowodanów jak też białka, dietę mogą uzupełnić odżywki na masę - suplementy diety dla sportowców.

Węglowodany - to podstawowe źródło "zasilania" dla naszego ciała. Produkty bogate w węglowodany dostarczają nam siłę. Należy jednakże wystrzegać się węglowodanów przetworzonych, zawartych w słodkościach. Najwięcej dostarczajmy ich rano, w posiłkach przed oraz po treningach. Jakie artykuły powinny się znaleźć w naszym jadłospisie? Przede wszystkim: produkty zbożowe - krupy, ryż, warzywa - fasola, ziemniaki, owoce - banany, pieczywo z pełnego ziarna. Dobowa dawka konsumowanych węglowodanów powinna wynosić pomiędzy 5g - 7g na 1kg masy ciała. Białka - są podstawowym składnikiem masy mięśniowej. Zalecana dobowa dawka to 2 gramy na każdy kilogram masy ciała. Ostatni jedzony posiłek w ciągu dnia musi mieścić najwięcej białka a możliwie mało węglowodanów.


Sprawdź też

Na pewno początki na siłowni są trudne i łączy się z nimi zdrowa dieta odchudzająca

dieta
Dzisiaj hołd sylwetki jest niezmiernie spory i gro ludzi zmienia swój aktualny styl funkcjonowania na znacznie bardziej aktywny. Wprowadzają oni nową dietę, partycypują w zajęciach fitness bądź chodzą na siłownię.

Co zatem będzie zawierać sporo białka? Z pewnością: mięso - drób, wołowina, ryby, jajka, twarożek, mleko, jogurty. Dzienna dawka spożywanego białka wynosi 2g - 3g na kilogram masy ciała.

Jeżeli ten materiał jest według Ciebie ciekawy, to koniecznie kliknij tu i przeczytaj tamto opracowanie - w tamtym miejscu też znajdziesz wiele godnych uwagi informacji.

Tłuszcze są bardzo istotnym składnikiem odżywczym. Również stanowią źródło energii dla naszego ciała oraz są nieodzowne w procesie budowy masy mięśniowej. Co najlepiej spożywać? Oliwę z oliwek a także tłuste ryby. Dzienna dawka konsumowanego tłuszczu (spalacze tłuszczu) winna wynosić mniej więcej 1g na kilogram masy ciała.

Trzeba trzymać się wyżej opisanych wytycznych bez względu na to czy jest to trening dla początkujących (więcej na ten temat), czy może jesteśmy na poziomie zaawansowanych treningów.
2019/11/16