Menu strony
Makaron
Krucha kaczka z karmelizowanymi jabłkami

Polubić gotowanie

Każdy z nas prędzej czy później staje oko w oko z kuchnią i próbuje dać jej radę. Nie ważne jest czy jesteśmy kobietą czy mężczyzną czy ile lat mamy na karku gdyż cel jest jeden - ugotować dobrą potrawę. Żaden to wstyd nie umieć gotować, gdyż w przeszłości zawsze ktoś to robił za nas.

Zrób coś nowego - zacznij gotować

Każdy z nas prędzej czy później staje oko w oko z gotowaniem i próbuje dać mu radę. Nie ważne jest czy jesteśmy kobietą czy mężczyzną i ile lat mamy na karku ponieważ cel jest jeden - przygotować dobrą potrawę. Żaden to wstyd nie umieć gotować, gdyż w przeszłości zawsze nas ktoś z tego wyręczał. Mogła to być opiekuńcza mama, niezastąpiona żona czy też zakochany w gotowaniu mąż. Ale gdy zostajemy sami a nie rozbijamy się za jedzeniem na dowóz ani za zalewaniem makaronu z przyprawami, który o dziwo nazywa się zupką chińską, to zostaje własnoręczne gotowanie.
sałatka makaronowa

Dietetyczny makaron? To możliwe!

Okres letni to najlepszy czas na zmianę menu. Owoce oraz warzywa powinny zajmować czołowe miejsce na naszym stole, wszak zdrowa dieta to 5 porcji warzyw i owoców dziennie.
własnoręcznie robiony makaron

Jakie i ile poszczególnych składników przygotować przed wyrabianiem makaronu w domu?

Makaron to produkt szczególnie powszechny również w Polsce. Nieśmiertelne spaghetti oraz zupy oraz sałatki z rozmaitymi dodatkami – to wszystko opiera się na makaronie. Jeśli chodzi o to, jak zrobić makaron na własną rękę, w sieci odnaleźć można sporo wskazówek na ten temat. Makaron domowy oraz receptura jego przygotowywania to nic trudnego, chociaż wielu laikom zdaje się zupełnie inaczej. Jest to idealny składnik także sosów, natomiast nikt nie wyobraża sobie rosołu bez makaronu. Bezsprzecznie lepszy od kupnego jest właśnie ten wykonany samodzielnie.
sałatka grecka

Jeśli sałatka to jedynie z makaronem

W czasie panowania wysokich temperatur w naszej diecie rządzą dania lekkie a także niskokaloryczne. Spożywamy mniej niezdrowych oleistych potraw, wymieniając je na korzystne dla naszego ciała jarzyny, owoce lub lekkie pieczywo.